Forum Byliśmy żołnierzami...
Forum byłych żołnierzy MSV, którzy wyszli przez otwarte drzwi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WrOcłaW wzywam !!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 66, 67, 68  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Byliśmy żołnierzami... Strona Główna -> Kombatanckie Fora Regionalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stamtąd

PostWysłany: Sob 11:12, 19 Maj 2007    Temat postu:

To tak jakbyscie jeszcze nie wiedzieli:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skeleton
Rycerz, co mówi: Ni!



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Valhallan

PostWysłany: Sob 11:39, 19 Maj 2007    Temat postu:

Thank God for cold fusion....

Sprawiłem już sobie nową puszkę aerozolu na robale;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 20:06, 19 Maj 2007    Temat postu:

Tak tylko dla porządku - skoro do tej pory niektórzy nie raczyli się wypowiedzieć na temat sesji w niedzielę, to wycofuję swoje poparcie dla tego terminu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stamtąd

PostWysłany: Nie 14:35, 20 Maj 2007    Temat postu:

Skeleton napisał:
Thank God for cold fusion....

Sprawiłem już sobie nową puszkę aerozolu na robale;)


Teraz haslem przewodnim jest raczej "Hell, it's about time." Polecam sciagnac sobie trailer.

Btw czy ktos oprocz mnie sie przygladal screenom? Nie wiem jak wam ale mi ten image marinsow z tarczami strasznie Warcraftem 3 zalatuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shadar
Ten, który wyszedł przez otwarte drzwi



Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 15:50, 20 Maj 2007    Temat postu:

W rzeczy samej.. Na pierwszy rzut oka nie zwróciłem na to uwagi.. Czyżby SF-wersja footmana z karabinem miast miecza ? =P
Trailer obejrzałem - wykonany jak to na Blizz'a przystało świetnie - robi wrażenie. Ten tekst marine'sa to też jajo od twórców - bo w rzeczy samej najwyższy czas na drugą część. Z tego co poczytałem na stronie (na razie tylko o protossach co zamieścili).. Zapowiada się ciekawie, planują kilka ciekawych wg mnie rozwiązań, ale po kiego dragoony przechrzcili na immortale? Skoro nie można już ich tworzyć, jak wynika z tego co napisali, to gdzie znaleźli miejsce i sposób na takie ich przerobienie?
No i ten nieszczęsny blink u Stalkerów, czemu kojarzy mi się z jednym z czarów maga... =P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stamtąd

PostWysłany: Wto 9:55, 22 Maj 2007    Temat postu:

Shadar napisał:
W rzeczy samej.. Na pierwszy rzut oka nie zwróciłem na to uwagi.. Czyżby SF-wersja footmana z karabinem miast miecza ? =P


Grab your sword and fight the horde... uhm, I mean the swarm.
Pomysl jesli chodzi o racjonalnosc calkiem niezly ale odbiera caly klimat marinsa.

Shadar napisał:
Z tego co poczytałem na stronie (na razie tylko o protossach co zamieścili).. Zapowiada się ciekawie, planują kilka ciekawych wg mnie rozwiązań, ale po kiego dragoony przechrzcili na immortale?


Faktycznie niewiele tego tam jest narazie. Mam tylko nadzieje ze zobaczymy comeback co ciekawszych jednostek jak np. Templar, Dark Templar, Archon, Dark Archon... moze zaserwoja nam opcje hybrydy archona z dwoch roznych templarow? Moze dorzuca kilka nowych mocy do protoskiego repertuaru "czarow"? To mnie najbardziej ciekawi.

Shadar napisał:
Skoro nie można już ich tworzyć, jak wynika z tego co napisali, to gdzie znaleźli miejsce i sposób na takie ich przerobienie?


Detale. W multiplayer i tak sie okaze ze zostala ich juz tylko garstka - tylko po 100 na gracza :P

Shadar napisał:
No i ten nieszczęsny blink u Stalkerów, czemu kojarzy mi się z jednym z czarów maga... =P


No coz, pewnie dlatego ze blink posiadala Warden z the Frozen Throne, dodatku do Warcrafta 3. Nie mniej jednak bardziej interesujace jest co ten stalker portafi oprocz teleportowania sie.
No i podoba mi sie to szersze zastosowanie protoskiej technologi warp gatow, zwlaszcza w kontekscie tego nowego mobilnego pylona i gateway'a/warpgate'a. Nie ma to jak produkowanie wojska od razu w miejscu docelowym gdzie jest najbardziej potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skeleton
Rycerz, co mówi: Ni!



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Valhallan

PostWysłany: Wto 10:35, 22 Maj 2007    Temat postu:

MarheF- zauważ jednak, że mobilność była raczej cechą charakterystyczną dla terran...
Ze zdjęć samej gry (nie filmików:P) wynika mi, że tak, jak przy Warcrafcie 3, wykorzystują zdecydowanie zbyt jaskrawą paletę kolorów, co daje bajkowy klimat grze, a chyba jednak nie o to chodzi...mam nadzieję, że jeszcze to zmienią/ da się do ustawieniami gammy skorygować. Czołgi oblężnicze, które widziałem, wyglądają mi na wyciągnięte z mangi dla małych dzieci:/

Dobra, dość marudzenia- ogólnie cieszę się jak szczeniak, że w końcu będę mógł się dowiedzieć, co się stało z Jimem, może Dukiem (ten tekst na końcu filmiku to wybitnie jego powiedzonko) i wysłać batów do przygotowania hydrali z grilla :twisted:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shadar
Ten, który wyszedł przez otwarte drzwi



Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:48, 22 Maj 2007    Temat postu:

MarheF napisał:
Detale. W multiplayer i tak sie okaze ze zostala ich juz tylko garstka - tylko po 100 na gracza :P

Wiem, czepiam się może na siłę, nazwijmy to wredną ciekawością. Wiesz, jak zsumujemy graczy na Bnecie to nam wyjdzie nielicha ich liczba ^^ dobra nie drążę dalej =P

Popieram Twoje zdanie co do Templarów, ich modyfikacje dodałyby trochę nowych, ciekawych możliwości (tylko, właśnie jakich?)

Widziałem filmik z pokazu gry - hm.. dodali protkom ciężki sprzęt, mam tylko trochę mieszane uczucia co do tego Mother Ship'a...

Co do Stalkerów - z filmiku wynika, że dysponują niezgorszą siłą ognia, mimo takiego sobie pancerza, i mogliby być uciążliwi na polu walki jeśli gracz umiejętnie by nimi się posługiwał.

Pomysł z gateway'ami/warp gate'ami jest świetny, można będzie z pomocą mobilnego pylona perfidny drop jednostek na flance lub na tyłach przeciwnikowi, znaleźli zastępstwo dla recall'a Arbitra =P

Za to reaperzy (jeśli dobrze pamiętam nazwę) terran przypominają mi i to mocno już assault sqad Marines z młotka 40k (z tym, że mają 2 pistolety a nie coś do walki wręcz)

Zastanawia mnie co zechcą jeszcze z Zergami zrobić, ta modyfikacja lingów w samobójcze bomby, hm... zobaczymy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szamanVV
V-Zajebisty



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:15, 22 Maj 2007    Temat postu:

Hmm.. na miejscu marine'a to zamieniłbym tarczę na zapas pocisków do granatnika. Najlepszą obroną zawsze był atak :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hig
Ten, który wyszedł przez zamknięte drzwi



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 8:06, 23 Maj 2007    Temat postu:

W skali całego konfliktu jak najbardziej, ale w skali pojedynczego starcia czasem najlepszą obroną jest schowanie się za czymś co jest w stanie zatrzymać pociski. Pamiętaj, że celem nie jest tylko zabicie przeciwnika. Celem jest zabicie przeciwnika i przeżycie samemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 8:21, 23 Maj 2007    Temat postu:

Zależy czyim celem. Musisz myśleć bardziej strategicznie ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qentin
Szczerbaty chuj



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:33, 23 Maj 2007    Temat postu:

MarheF napisał:
Faktycznie niewiele tego tam jest narazie. Mam tylko nadzieje ze zobaczymy comeback co ciekawszych jednostek jak np. Templar, Dark Templar, Archon, Dark Archon... moze zaserwoja nam opcje hybrydy archona z dwoch roznych templarow? Moze dorzuca kilka nowych mocy do protoskiego repertuaru "czarow"? To mnie najbardziej ciekawi.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stamtąd

PostWysłany: Śro 12:04, 23 Maj 2007    Temat postu:

Shadar napisał:
Widziałem filmik z pokazu gry - hm.. dodali protkom ciężki sprzęt, mam tylko trochę mieszane uczucia co do tego Mother Ship'a...


Mother Ship jak najbardziej na miejscu moim zdaniem. Zapewne niewielu z was pamieta kampanie Terran z podstawowego SC. bylo tam pod koniec 4 misji powiedziane ze ledwo Sons of Korhal zdazyli opuscic Mar Sare jak przylecieli protosi pod przywodzctwem Tassadara i masywnym planetarnym bombardowaniem spalili powierzchnie calej planety. Kiedy gralem w to drugi raz i wiedzialem ze protki nie maja w arsenale broni masowego razenia zaczalem sie zastanawiac "Jak oni to niby zrobili? Przecierz nie zrzucali pylonow z orbity.".

Shadar napisał:
Co do Stalkerów - z filmiku wynika, że dysponują niezgorszą siłą ognia, mimo takiego sobie pancerza, i mogliby być uciążliwi na polu walki jeśli gracz umiejętnie by nimi się posługiwał.


Ta zasada o uciazliwosci ma zastosowanie dla kazdej jednostki ktora moze zmieniac swoje polozenie w czasie nie dluzszym jak kilka sekund

Shadar napisał:
Pomysł z gateway'ami/warp gate'ami jest świetny, można będzie z pomocą mobilnego pylona perfidny drop jednostek na flance lub na tyłach przeciwnikowi, znaleźli zastępstwo dla recall'a Arbitra =P


Shadar, nie badz krotkowzroczny. Tu nie chodzi o zwykly drop. Tym mozna nawet cala baze w ciagu kilku sekund zamontowac. Wystarczy miec kase i wteleportowac kilka probow.

Nie mniej jednak arbiter to nie byl tylko recal - tez mial swoje zastosowania. Mam nadzieje ze go nie wywalili.

Shadar napisał:
Za to reaperzy (jeśli dobrze pamiętam nazwę) terran przypominają mi i to mocno już assault sqad Marines z młotka 40k (z tym, że mają 2 pistolety a nie coś do walki wręcz)


Tacy sobie Ci reaperzy. Ot marinsi ze slabsza sila ognie ale bez wymaganego dropshipa. Jak by leszcze mogli unikac naziemnych przeciwnikow dzieki tym jetpackom to by bylo cos.

Shadar napisał:
Zastanawia mnie co zechcą jeszcze z Zergami zrobić, ta modyfikacja lingów w samobójcze bomby, hm... zobaczymy


Jak dla mnie swietny pomysl. I tak pieski sie wysylalo na do ataku nie liczac ze wroca. Teraz przynajmniej moga zadawc splash damage.

Skeleton napisał:
MarheF- zauważ jednak, że mobilność była raczej cechą charakterystyczną dla terran...


Widze tu dobrze uzyty czas przeszly. Za to zalorze sie ze za predko tego gateway'a na warpgate'a sie nie da przerobic. No i protosi wciaz nie moga zlorzyc swojej bazy i odleciec w pizdu.

Skeleton napisał:
Ze zdjęć samej gry (nie filmików:P) wynika mi, że tak, jak przy Warcrafcie 3, wykorzystują zdecydowanie zbyt jaskrawą paletę kolorów, co daje bajkowy klimat grze, a chyba jednak nie o to chodzi...mam nadzieję, że jeszcze to zmienią/ da się do ustawieniami gammy skorygować.


No coz, Skeleton, teraz po porstu maja wiecej niz 256 kolorow do zabawy. :P

Skeleton napisał:
Czołgi oblężnicze, które widziałem, wyglądają mi na wyciągnięte z mangi dla małych dzieci:/


Czy ja wiem... mi sie bardziej rzucilo w oczy ze zealoci biegaja jak demon hunter z WC3, ze zerglingi wygladaja prawie identycznie jak fel houndy, ze stalkery przypominaja troche nerubianinow... ot takie tam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szamanVV
V-Zajebisty



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:52, 23 Maj 2007    Temat postu:

Higarra - tarczę dają ludzie z dowództwa - a oni już dobrze wiedzą do czego jest im potrzebny kulący się ze strachu żołnierz :P
BTW - fajna strategia obronna przy uzyciu granatników była w jednej książce SF - pocisk z granatnika w ziemię, i powstały lej jest okopem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hig
Ten, który wyszedł przez zamknięte drzwi



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:19, 23 Maj 2007    Temat postu:

szamanVV napisał:
Higarra - tarczę dają ludzie z dowództwa - a oni już dobrze wiedzą do czego jest im potrzebny kulący się ze strachu żołnierz :P
BTW - fajna strategia obronna przy uzyciu granatników była w jednej książce SF - pocisk z granatnika w ziemię, i powstały lej jest okopem.


Tak, SF. Jeśli pocisk ma byc wystarczajco potezny zeby stworzy lej zdolny pomiescic zolnierza, to z małej odleglosci zmiotlby zolnierza robiacego foxhole w ten sposob. A robienie dziury daleko jest bez sensu. Dziura jest potrzebna tu i teraz, a nie daleko i za chwile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shadar
Ten, który wyszedł przez otwarte drzwi



Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 23:08, 23 Maj 2007    Temat postu:

MarheF napisał:
Mother Ship jak najbardziej na miejscu moim zdaniem. Zapewne niewielu z was pamieta kampanie Terran z podstawowego SC. bylo tam pod koniec 4 misji powiedziane ze ledwo Sons of Korhal zdazyli opuscic Mar Sare jak przylecieli protosi pod przywodzctwem Tassadara i masywnym planetarnym bombardowaniem spalili powierzchnie calej planety. Kiedy gralem w to drugi raz i wiedzialem ze protki nie maja w arsenale broni masowego razenia zaczalem sie zastanawiac "Jak oni to niby zrobili? Przecierz nie zrzucali pylonow z orbity."


Pamiętam ten motyw z kampanii, tu masz rację zwracam honor.

MarheF napisał:
Shadar, nie badz krotkowzroczny. Tu nie chodzi o zwykly drop. Tym mozna nawet cala baze w ciagu kilku sekund zamontowac. Wystarczy miec kase i wteleportowac kilka probow.


Racja, tylko przyklad dałem. Równie dobrze prismy mogą uratować komuś tyłek przy obronie jeśli jakieś pylony polecą, poza tym choćby można zrobić wysunięte stanowisko ogniowe, choćby do ochrony także tak stawianej nowej bazy.

Aha, podobnie co do Arbitra, miałem akurat na myśli nawiązanie do tej jego umiejętności =P

MarheF napisał:
Jak dla mnie swietny pomysl. I tak pieski sie wysylalo na do ataku nie liczac ze wroca. Teraz przynajmniej moga zadawc splash damage.


Fakt, że raczej rzadko wracały =P ale po opracowaniu obu ulepszen juz mialy niezle zastosowania, chocby na czolgi.


MarheF napisał:
zerglingi wygladaja prawie identycznie jak fel houndy


A czy nie w oparciu o lingi zrobiono fel houndy ? =P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hig
Ten, który wyszedł przez zamknięte drzwi



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 5:51, 24 Maj 2007    Temat postu:

Shadar napisał:

MarheF napisał:
zerglingi wygladaja prawie identycznie jak fel houndy


A czy nie w oparciu o lingi zrobiono fel houndy ? =P


Myslę, że tu chodzi o model 3d i sposób jego animacji. I faktycznie widać, że są podobne do felhoundów, ale co w tym dziwnego? Przecież to normalne, że wykorzystuje sie efekty wczesniejszej pracy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szamanVV
V-Zajebisty



Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:35, 25 Maj 2007    Temat postu:

No - tamci żołnierze mieli pancerze wspomagane. A prawdziwym problemem byłoby pewnie uzyskanie leju o odpowiednich kształtach (zbyt szeroki i płytki nie jest fajnym okopem). Ale może to tylko kwestia użycia odpowiedniego ładunku - aby robił estetyczną dziurę w glebie :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bow
Młoterator



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wratislavia Valkiria

PostWysłany: Czw 22:30, 31 Maj 2007    Temat postu:

ladunku oraz kata, pod jakim uderzy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qentin
Szczerbaty chuj



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:17, 04 Cze 2007    Temat postu:

kiedy syzyp?
moze by tak ten czwartek/piatek/sobota?

deklarowac sie kto moze i kiedy :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Byliśmy żołnierzami... Strona Główna -> Kombatanckie Fora Regionalne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 66, 67, 68  Następny
Strona 55 z 68

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin