Forum Byliśmy żołnierzami...
Forum byłych żołnierzy MSV, którzy wyszli przez otwarte drzwi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

VTW(tm)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 38, 39, 40  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Byliśmy żołnierzami... Strona Główna -> Kombatanckie Fora Regionalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Galhard
no no, tylko nie szczerbaty



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Parszawa

PostWysłany: Pon 17:26, 16 Sty 2006    Temat postu:

MarheF napisał:
No to tak dla urozmaicenia...

Cez napisał:
nie polemizuja bo brak im argumentow :) cieniasy


Argumenty mamy, ale badz co badz jakakolwiek dyskusja bedzie sie toczyc w kwestji gustow, bo jak wiadomo kazdy lubi co innego.


WoW, potrójny relatywizm w jednym zdaniu! Odjazd. Dalej nie czytałem :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cez
Niewąski komandor



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:17, 17 Sty 2006    Temat postu:

wzruszajace historie wiaza sie z tym WoWem. Kurka, lzy mi sie pokrecily w moich oczetach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
harvezd
Ten, o którym Seji mówi, że jest fajny



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stont kleeckam

PostWysłany: Wto 0:20, 17 Sty 2006    Temat postu:

Te, Panie! Tu sie nie przecieka! Tu jest forum! Ja tu mięso trzymam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgana
Ta, która jest tycia



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1012
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolomin

PostWysłany: Wto 0:23, 17 Sty 2006    Temat postu:

A ja się wruszyłam, jak widziałam, jak kolega gra w Guild Wars! No normalnie jak bym film oglądała. Takie było ładne i ciekawe! A jak zaklęcia rzucał, to już normalnie wypas. Guild Wars rzondzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cez
Niewąski komandor



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:23, 17 Sty 2006    Temat postu:

a WoW zrzendzi!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cez
Niewąski komandor



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:39, 17 Sty 2006    Temat postu:

Kurde w Guild wars to nawet piksele lepiej wygladaja. Zasadniczo chodzi o to, ze Guild wars implementuje nowe technologie graficzne. Photoshop CS wprowadzal obsluge pikseli okraglych w odroznieniu do tradycyjnych kwadratowych. Niestety do wyciagniecia tych efektow potrzebne byly odpowiednie platformy dwuprocesorowe i stosowne akceleratory graficzne. Guild wars jest pierwsza gra w ktroej wykorzystuje sie te same technologie. Tutaj tkwi tajemnica niesamowitego wrecz modelingu postaci. Nawet kiedy uruchamia sie gre na tradycyjnych platformach, roznica w porownaniu ze starymi i zacofanymi grami (a tak w tym przypadku niewatpliwie jest WoW), jest kolosalna. Guild wars jest po prostu sliczne. Zlozonosci graficznej kreacji swiata pozostawia konkurencje daleko w tyle. Dzieki temu tak latwo wejsc w wykreowany w grze swiat. Zludzenie realnosci swiata Guild wars jest tak duze, ze nie sposob sie w tej grze nie zakochac. PRzez jakis czas gralem w WoWa, ale pewnego dnia pojalem ze przy tej grze tak naprawde trzymaja mnie tylko i wylacznie nklady finansowe jakie poczynilem, aby w nia wogole grac. Zwyczajnie bylo mi szkoda kasy ktora wydalem. Teraz gram w gre ktora dostarcza mi rozrywki, zamiast zludnego przesiwadczenia ze uczestnicze w czyms elitarnym. WoW to niestety produkt medialny, ktorego sukces nakrecily rzesze specjailstow od reklamy i kreacji wirtualnych mod.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgana
Ta, która jest tycia



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1012
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolomin

PostWysłany: Wto 1:47, 17 Sty 2006    Temat postu:

MarheF napisał:

Wiec zacznijmy od grafiki. WoW nie posidada realistycznej grafiki. Widac juz na pierwszy rzut oka ze gra nie byla tworzona z mysla aby wizualnie jak najlepiej przypominac swiat rzeczywisty. Ale ma to swoje uzasadnienie:


No dobrze, ale ciągle nie wiem, w czym niby WoW ma być lepszy od Guild Wars. Bo cała argumentacja, której wycinek przytaczam, sprowadza się do pokazania, że WoW nie jest nędznym produktem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cez
Niewąski komandor



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:52, 17 Sty 2006    Temat postu:

MarheF napisał:
a tak przynajmniej ilosc tego typu idiotow zaweza sie do tych co posiadaja wlasna karte kredytowa albo przynajmniej kozystaja z gry za zgoda kogos kto moze im za nia zaplacic.


argument generalnie z dynki. Idiotow ktorzy posiadaja karty kredytowe jest zatrzesienie. Praktyka w WoWie daje mi wrecz przesiwadczenie ze wszyscy oni postanowili grac w te gre i psuc zabawe innym :) Ilosc pieniedzy i rozrzutnosc bynajmniej nie swiadczy o rozsadku. Taki argument nie moze swiadczyc za platnymi serwerami.

MarheF napisał:
Nie wspomne juz o tym ze WoW jako taki caly czas ulega zmianom. Pojawiaja sie nowe patche, ktore nie tylko poprawiaj jakosc samej rozgrywki, ale rowniez wzbogacaja swiat o kolejny materaial, czy insze usprawnienia. Do tej pory od premiery wyszlo 9 latek, z ktorych kazda cos wniosla nowego do gry. Przy kilku ostatnich usprawninone zostaly co poniektore klasy postaci, w odpowiedzi na propozycje graczy. To swiadczy o tym iz ludzie ktorzy kaza sobie placic za WoWa nie siedza z zalorzonymi rekami, tylko caly czas pracuja aby udoskonalic swoj produkt. Moim zdaniem maja do tego pelne prawo aby oczekiwac pieniedzy za ich wysilek.


Moze i maja. Na swiecie jest jednak ogromna ilosc gier do ktorej wychodza latki, poprawki i inne rozszerzenia, za ktore tworcy nie kaza sobie placic dodatkowo. Zeby daleko nie szukac np Counter strike, ktory z pewnoscia ma wiecej graczy na swoich serwerach niz WoW :) :Ponownie ilosc wychodzacych usprawnien nie moze byc argumentem za platnymi serwerami. Kazdy szanujacy sie wydawca gier komputerowych, dazy do kreaowania pozytywnego wizerunku. Wiaze sie z tym rowniez usprawnianie swoich gier, stosownymi latkami. Zwlaszcza jezeli gry sa niedopracowane i tak wypelnione bledami ja WoW :)

Zeby daleko nie szukac, np cala profesja huntera :D


Zas na koniec dodam, ze swiat Guild wars jest rownie wielki, rownie wypelniony wszelkimi maszkarami, a przy tym nieporownywalnie ladniejszy. Kurde jakos sie dalo te zlozonosc oddac bez daleko idacych graficznych uproszczen :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Veetek
Ten, który wygląda jak Justin



Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zza węgła

PostWysłany: Wto 10:09, 17 Sty 2006    Temat postu:

Co GW okupiła przerwami na ładowanie kolejnych lokacji :P

A Ojciec Dyrektor i legiony mocherów grające w pasjansa i tak mają to w dupie.
Czekajcie aż wydadzą swojego mmorpga! Potężni wojownicy Młodzieży Wszechpolskiej demolujący stadiony w imię PiSu, charyzmatyczni kapłani nawołujący do nawrócenia poprzez Radyjo... wkrocz w mrrroczny świat World of PiS Wars!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cez
Niewąski komandor



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:26, 17 Sty 2006    Temat postu:

przepraszam jakie przerwy? Mowisz o tych kilkusekundowych chwilach kiedy pojawia sie jakis pasek postepu? Zaiste powalajaca niedogodnosc :D

W WoWie oczywiscie nic sie nie laduje :D Tylko powiedz mi co to sie dzieje, kiedy podrozujesz na inny kontynent? albo wchodzisz do zamknietej lokacji np miasta gnomow?
jako zywo przypomina to ladowanie kolejnych lokacji :D
hiehiehiheihie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:02, 17 Sty 2006    Temat postu:

Byla_Kontradmiral_Morgana napisał:
No dobrze, ale ciągle nie wiem, w czym niby WoW ma być lepszy od Guild Wars. Bo cała argumentacja, której wycinek przytaczam, sprowadza się do pokazania, że WoW nie jest nędznym produktem.


Przecież MarheF na samym początku zaznaczył, że nie grał w GW i nie będzie argumentował w kwestii GW vs. WoW. Po kim jak po kim, ale po Tobie spodziewałem się czytania z większym zrozumieniem... ;)

Cez, ciekawie brzmi Twoja opinia i prawie mnie przekonałeś, żeby zajrzeć na tego GW i spróbować. Ale chciałbym poznać perspektywę z jakiej oceniasz WoWa - ile czasu w niego grałeś? Do jakiego levelu postaci doszedłeś? Na jakich typach serwerów grałeś? Ile czasu poświęciłeś grze w poprzednie części (Warcraft, Warcraft2, Warcraft3) i na ile dobrze znasz świat w którym toczy się rozgrywka? No i jak oceniasz te wcześniejsze części?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cez
Niewąski komandor



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:38, 17 Sty 2006    Temat postu:

khem a jakie znaczenie dla mojej oceny WoWa ma to czy gralem w rtsa? :D
smieszne kryterium. WoW powinien sie bronic przede wszystkim jako WoW :) Dla Twojej wiadomosci jednak napisze, ze owszem gralem w rtsy, przeszedlem wszystkie trzy :) Nawet probowalem czytac ksiazki ze swiata Warcrafta, ale poziom literacki mnie za bardzo zmeczyl :D
Ile czasu gralem w WoWa? wystarczajaco dlugo, zrobilem wystarczajaco wysokie levele :) Gralem na poczatku na serwerze pirackim. Potem przez dluzszy czas ma orginalnych. Glownie na erpegowych. Chociaz oczywiscie sprawdzilem wszystkie typy rozgrywki. Jednak moje doswiadczenie w grze i wytrwalosc we wmawianiu sobie, ze place miesiecznie kupe kasy za fajna gre nie ma tutaj znaczenia :) Ta gra jest po prostu nudna :)
Na ile dobrze znam swiat? hehe, a to Ci pytanie. Znowu jakie to ma znaczenie dla rozgrywki w mmorpg? Marginalne :) Jezeli nie udalo mi sie dobrze poznac swiata z materialow jakie oferuje wydawca i z samej gry
to swiadczy tylko zle o samej grze, nieprawdaz?
Ale swiat owszem znam chyba lepiej niz wiekszosc graczy w WoWa :) Moze dlatego, ze znam na wylot papierowego erpega. Moze dlatego ze zdarza mi sie go prowadzic :) Ale bynajmniej nie poznalem tego swiata dzieki temu co dostalem w pudelku z gra i wielogodzinnemu graniu :)
Tutaj ponownie WoW przegrywa z Guild wars na calej linii :) Glownie dlatego, ze w GW masz linie fabularna, swoiste single player zaimplementowane w rozgrywke sieciowa. Wraz z rozwojem fabuly poznajesz swiat, tak jak w zadnym innym morpg :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:08, 17 Sty 2006    Temat postu:

Oh, czy to nie oczywiste? Przecież napisałem, że chciałbym poznać perspektywę z jakiej oceniasz WoWa. Może jesteś zagorzałym przeciwnikiem Blizzarda i szczerze nienawidzisz całej serii. Może jesteś zapalonym fanem części poprzednich, który szczerze rozczarował się kolejną produkcją. Po prostu jeśli mam brać poważnie czyjąś opinię na jakikolwiek temat, potrzebuję odrobiny wiedzy o tym z jakiej perspektywy wyraża on tę opinię. Dzięki za odpowiedź (choć niezbyt konkretną).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stamtąd

PostWysłany: Wto 15:53, 17 Sty 2006    Temat postu:

Morgana napisał:
A ja się wruszyłam, jak widziałam, jak kolega gra w Guild Wars! No normalnie jak bym film oglądała. Takie było ładne i ciekawe! A jak zaklęcia rzucał, to już normalnie wypas. Guild Wars rzondzi.


Cez napisał:
Kurde w Guild wars to nawet piksele lepiej wygladaja [...]
[...] nowe technologie graficzne [...]
[...] do wyciagniecia tych efektow potrzebne byly odpowiednie platformy dwuprocesorowe i stosowne akceleratory graficzne [...]
[...] tajemnica niesamowitego wrecz modelingu postaci [...]
[...] Guild wars jest po prostu sliczne [...]
[...] Zlozonosci graficznej kreacji swiata [...]


Cez napisał:
Dzieki temu tak latwo wejsc w wykreowany w grze swiat.


Na immersyjnosc gry nie sklada sie jedynie grafika. Jeszcze jest klimat, spolecznosc, opowiadana historia... Jak ktos ma uprzedzenia to jak dobra gra by nie byla i tak go nie wciagnie.

Po za tym jesli faktycznie potrzebujesz jakiejs wypasionej grafiki zeby wczuc sie w postac jaka grasz/odgrywasz, no to faktycznie WoW nie jest dal Ciebie. Zdradze Ci ze mi to nie jest potrzebne. Potrafilem sie wczuc i poczuc klimat w Diablo (1 jak i 2), we wszystkich Doomach, obydwu Halflife'ach czy w jakiej kolwiek grze se stajni Interplay/Black Isle. Najwyrazniej mi nie trzeba duzo aby zaglebic sie w wykreowany przez gre swiat. To chyba ma cos wspolnego z wyobraznia.

Cez napisał:
Zludzenie realnosci swiata Guild wars jest tak duze, ze nie sposob sie w tej grze nie zakochac.


Podobne slowa slyszalem o Morrowindzie. Coz... mimo wszystko nie zakochalem sie. Zobaczymy jak to bedzie z Oblivion.

Nie ma sensu abysmy dyskutowali na temat wyzszosci WoWa nad GW jesli jedyna co do was przemawia to tak zwane "eye candy".

Cez napisał:
Moze i maja. Na swiecie jest jednak ogromna ilosc gier do ktorej wychodza latki, poprawki i inne rozszerzenia, za ktore tworcy nie kaza sobie placic dodatkowo.


Chyba, Cezary, nie rozumiesz idei gier massive multiplayer online. Nie placisz tylko za to ze tworcy usprawniaja swoj produkt. Placisz za to zeby server na ktorym grasz bylo online 24 godziny na dobe; byl pozbawiony bledow i stabilny; mial satysfakcjonujaco krotki czas dostepu; mial profesjonala grupe ludzi troszczacych sie nie tylko o jego stan fizyczny (wyzej wymienione) ale rowniez o spolecznosc na nim grajaca (GMowie). To wszysko kosztuje. Server gry MMO to nie tylko jakis Staszek z Broszkowa, ktory kupil sobie gierke i postawil sobie server dedykowany chocby takiego CS'a, zeby grac z ludzmi ktorzy sie napatocza.

Cez napisał:
Zeby daleko nie szukac np Counter strike, ktory z pewnoscia ma wiecej graczy na swoich serwerach niz WoW :)


Dawno nie gralem w jakiego kolwiek moda do Halflife'a wiec nie mam aktualnych informacji, ale bylbym sklonny uwierzyc ze moze byc odwrotnie niz jak mowisz, Cez.

Natomiast kolejna sprawa, ktorej nie uwzgledniasz, to fakt jak niebywale latwiej jest postawic server gry FPP. Nie wymaga on stabilnego lacza, bo jak ktos ma lagi i nie moze grac, to tam sa drzwi(tm). Nie wymaga stalego nadzoru bo nie musi byc caly czas online (nikt nie jest w stanie wytrzymac rozgrywki FPP przez kilka, a co dopiero kilkunastu godzin), a jak cos sie spieprzy to takie restart servera nikogo nie zaboli. Nie wymaga grupy do nadzorowania jakosci rozgrywki, bo jak Ci sie nie podoba gra ze wzgledu na bugi, abusing innych graczy, brak rownowagi w rozgrywce, to ... tak, tam sa drzwi(tm), a po za tym takimi sprawami zajmuje sie developer, nie administrator servera, wiec po co gurpa ludzi troszczac sie o jakosc?

Cez napisał:
Ponownie ilosc wychodzacych usprawnien nie moze byc argumentem za platnymi serwerami. Kazdy szanujacy sie wydawca gier komputerowych, dazy do kreaowania pozytywnego wizerunku. Wiaze sie z tym rowniez usprawnianie swoich gier, stosownymi latkami. Zwlaszcza jezeli gry sa niedopracowane i tak wypelnione bledami ja WoW :)


Akurat w tym wypadku ilosc latek nie swiadczy o ilosci bugow w grze lecz o czestotliwosci wprowadzania nowego materialu do gry. Gry typu mmo nie moga byc stale w zanczeniu tego co oferuja. Te gry aby pozostawac ciekawe, musza sie rozwijac i wzbogacac o nowy materaial wraz z begiem czasu.

Cez napisał:
Zeby daleko nie szukac, np cala profesja huntera :D


O ile mnie pamiec nie myli wiekszosc problemow huntera, wskazanych przez community WoW'a zostala zaadresowana i zazeganana w patch 1.6 albo jeden 1.7. Od czasu wydania gry, w odpowiedzi na sygaly dostarczana blizzardowi przez community, zmianom ulegly klasy warriora, huntera, druida, a niedawno paladyna. Obecnie tak zwany dev team pracuje nad priestem.

A tak w ramach dygresji, skoro nawiazujesz do huntera to zakladam ze grales elfim hunterem lub hunterka po stronie sojuszu. Jesli tak, to nie dziwi mnie, ze spotkales sie z ogromem idiotow. Sojusz ze wzgledu na ladnie wygladajace elfki i hunterow, przyciaga wszystkich Legolas wannabe i innych, do ktorych przemawiaja ladne buzie i duze piersi (rozstrzal wiekowy: 12-15 lat).




Cez napisał:
Idiotow ktorzy posiadaja karty kredytowe jest zatrzesienie. Praktyka w WoWie daje mi wrecz przesiwadczenie ze wszyscy oni postanowili grac w te gre i psuc zabawe innym :)


Nie ma gry online wolnej od idiotow. Ani WoW, ani GW nie stanowia wyjatku. No ale skoro twierdzisz ze spotkales sie ze szczegolnym stopniem zidiocenia, to w ramach klaryfikacji zapytam na jakim serverze grales?

Cez napisał:
W WoWie oczywiscie nic sie nie laduje :D Tylko powiedz mi co to sie dzieje, kiedy podrozujesz na inny kontynent? albo wchodzisz do zamknietej lokacji np miasta gnomow?


Loading screen pomiedzy kontynetami pojawia sie dlatego, ze kontynenty te stoja na roznych serverach. Najwyrazniej nie udalo im sie zmiescic tego wszystkiego na jednym i zachowac wystarczajaca pojemnosc na wszystkich graczy.

A co do dungeonow, takich jak Gnomeregan, o ktorym mowisz, ekran ladowania masz dlatego, ze gdy wchodzisz do takiego miesca jest ono specjalnie otwierana na nowo tylko dla druzyny, ktora don wchodzi. Zabieg ten ma na celu po pierwsze usunac sytuacje typu "Leave. I hunt here" rodem z Tibii, oraz zachowac stopien trudnosci takich miejsc, jako ze ilosc osbo jaka moze byc na raz w jednym dungeone jest limitowana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cez
Niewąski komandor



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:31, 17 Sty 2006    Temat postu:

Marhef nie mow mi ze ja czegos nie rozumiem, skoro wyraznie umknelo Ci ze ja nie podawalem nowych argumentow na obrone platnosci za granie, tudziez przeciw. Ja jedynie obalilem Twoje ktore byly bzdura do kwadratu :) Oczywiscie ze niebywale latwiej jest postawic serwer fps, ale Ty bracie podajesz jako argument za platnoscia serwerow, to ze wychodza latki. Nie do jednego WoWa wychodza :) CS to przyklad. I to dobry, bo tam latki to nowe mapy, dodatki, usprawnienia, bonusy graficzne. W Guild wars masz tak samo. Nowe elementy fabuly, enpece questy, udoskonalenia graficzne itd. Trzeba za to dodatkowo placic? Nie :)
Czy mi wierzysz odnosnie ilosci graczy w CS, czy nie to sprawa drugorzedna. CS to najpopularniejsza gra sieciowa na swiecie. Wystarczy spojrzec na rankingi :)
To po pierwsze

Po drugie widze ze kiedy brakuje Ci argumentow, zaczynasz uciekac sie do wycieczek w rodzaju "jedyne co do nas przemawia to opakowanie, eye candy itp.", a generalnie to brak nam wyobrazni bo lubimy dobra grafike. No przepraszam, ale takie gadanie jest zwyczajnie niepowazne :D Rzeklbym nawet niskich lotow. Zamiast bronic swojej ukochanej gry uciekasz sie do wycieczek ad personam, zawoalowanych, ale jednak ad personam :D Jezeli bardziej nam sie podoba ladniejsza graficznie gra, to juz brak nam wyobrazni :D Rotfl ze nie wiem :D Tymczasem nikt mi nie wmowi ze grafika i dobry dzwiek nie maja dla gry znaczenia :) Ciekawe po co trwa ten wyscig o jak najwierniejsze i najpiekniejsze odwzorowanie realiow naszego swiata. Dlatego, ze ludzie tego nie lubia i nie ma to dla nich znaczenia? Dobre sobie :D

Na koniec doskonale rozumiem porownywanie swietnego hack and slash jakim bylo Diablo do WoWa. W istocie WoW to tylko i wylacznie hack and slash opakowane w mode na warcrafta, jaka wynikla po wypuszczeniu drugiej czesci rtsa :D W przeciwienstwie do Guild Wars, w ktorym mozliwosci interakcji spolecznych sa tak duze, ze nie da sie tego z niczym porownac. W istocie cala gra opiera sie o pomysl tworzenia wewnetrznych zwiazku miedzy graczami i interakcji jakie moga pomiedzy nimi zachodzic.

No i jeszcze kwestia tego uploadu. Tlumaczys sie jak przed lawa przysieglych, a tymczasem znowu do Ciebie nie dotarlo, ze tak naprawde upload lokacji nie ma wielkiego znaczenia dla naszych drobnych porownan obu gier. Chodzilo raczej o obalenie argumentu, ze WoW jest taki wspanialy a Guild wars juz nie bo w tym drugim jest upload, a w tym pierwszym czarnuchy biegaja po planszach bez przestojow. Oczywiscie ze w WoWie tez jest upload :) I w Guild wars tez jest upload. Tyle ze Guild wars to po prostu lepsza gra :)

Ech jak to wszystko tym fanom WoWa trzeba tlumaczyc :D

Serdecznie pzodrawiam
Cez


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarheF
Ten, który zawsze stał z boku



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stamtąd

PostWysłany: Wto 18:01, 17 Sty 2006    Temat postu:

Cez napisał:
Marhef nie mow mi ze ja czegos nie rozumiem, skoro wyraznie umknelo Ci ze ja nie podawalem nowych argumentow na obrone platnosci za granie, tudziez przeciw. Ja jedynie obalilem Twoje ktore byly bzdura do kwadratu :)


Zgadzam sie ze argument z placeniem za gre w odniesieniu do Tibii byl mialki. Napisalem to tylko dlatego aby wyrazic swoja subiektywna ocene wynikajaca z przeszlych doswiadczen z free mmog.

Cez napisał:
Oczywiscie ze niebywale latwiej jest postawic serwer fps, ale Ty bracie podajesz jako argument za platnoscia serwerow, to ze wychodza latki.


Nie chodzi mi o same latki. Patche to tylko najbardziej odczuwalny effekt - szczyt gory lodowej. Ci ludzie wkladaja pewna prace aby dostarczyc produkt w takiej a nie innej formie. Latki to tylko dowod ze nie siedza z zalozonymi rekami i zbijaja baki.

Cez napisał:
Nie do jednego WoWa wychodza :) CS to przyklad. I to dobry, bo tam latki to nowe mapy, dodatki, usprawnienia, bonusy graficzne.


To wcale nie jest dobry przyklad. Wiekszosc tego co wychodzi do CSa jest dzielem fanow. Faktyczny wklad developerow to glownie laty usprawniajace podstawowy silnik source, a jest to znikomy procent tego co w sumie jest do tej gry tworzone.

Cez napisał:
W Guild wars masz tak samo. Nowe elementy fabuly, enpece questy, udoskonalenia graficzne itd. Trzeba za to dodatkowo placic? Nie :)


Jakis zysk z tego na pewno maja. To ze nie odczuwasz go w sposob bezposredni nie znaczy ze go nie ma. W tym wypadku CS jest tego dobrym przykladem. Nie wiem jak dobrze znasz historie tej gry ale przed tym jak ten mod stal sie tak popularny, byl on darmowy. Dopiero potem gdy zyskal taka rzesze fanow, panowie ze Sierry nabyli do niego prawa i wydali go w kolejnej edycji swojego Halflife'a (Halflife game of the Year edition, albo Halflife generation - nie pamietam dokladnie). Potem wydany zostal Condition Zero, ale nie wiem jak z popularnoscia tego tytulu.

To ze nie placisz za to teraz wcale nie znaczy ze taki stan rzeczy biedzie sie stale utrzymywal. Ot kwestja polityki wydawcy i jego planow marketingowych.

Cez napisał:
Czy mi wierzysz odnosnie ilosci graczy w CS, czy nie to sprawa drugorzedna. CS to najpopularniejsza gra sieciowa na swiecie. Wystarczy spojrzec na rankingi :)


Halflife to najpopularniejsza gra w tym znaczeniu. CS byl i bedzie wciaz tylko modem. To tak gwoli scislosci.
...
(Tak, nie lubie CSa)

Cez napisał:
Po drugie widze ze kiedy brakuje Ci argumentow, zaczynasz uciekac sie do wycieczek w rodzaju "jedyne co do nas przemawia to opakowanie, eye candy itp.", a generalnie to brak nam wyobrazni bo lubimy dobra grafike.


Juz w pierwszym moim poscie przyznalem iz WoW nie ma realistycznej grafiki. W dzisiejszych realiach, jak to zauwazyles, trwa wyscig aby odzwierciedlic realizm. WoW juz od samego poczatku nawet tego nie proboje osiaganc w sensie graficznym. Wyjasmilem Ci dlaczego tak jest, oraz napisalem tez ze nie jest to zle rozwiazanie, lecz takie ktore spelnia zalorzenia przed nim postawione. Dlatego uwazam za dalsze dyskutowanie o grafice w tych grach jest bezcelowe. To tak jak bys porownywal traktor z ferrari pod wzgledem przyspieszenia czy maksymalnej predkosci. Tu nie chodzi o szybkosc, tylko o to jak sie dany pojazd sprawdze w wyznaczonej dla niego roli.

Cez napisał:
Zamiast bronic swojej ukochanej gry uciekasz sie do wycieczek ad personam, zawoalowanych, ale jednak ad personam


Przepraszam, nie chcialem Cie urazic. Po prostu podswiadomie wzgardzam ludzmi ktorzy oceniaja cos tylko po wygladzie, i najwyrazniej ten aspek mojego charakteru dal o sobie znac gdy pisalem tamta wypowiedz.

Cez napisał:
Tymczasem nikt mi nie wmowi ze grafika i dobry dzwiek nie maja dla gry znaczenia :)


Pogadaj z ludzmi grajacymi w Tibie. Beda mieli duzo do powiedzenia na ten temat. IMHO to kwestja gustu.

Cez napisał:
Ciekawe po co trwa ten wyscig o jak najwierniejsze i najpiekniejsze odwzorowanie realiow naszego swiata.


IMHO potrzba ucieczki od brutalnych realiow tego swiata w miejsce gdzie mozna je kontrolowac.

Cez napisał:
Na koniec doskonale rozumiem porownywanie swietnego hack and slash jakim bylo Diablo do WoWa. W istocie WoW to tylko i wylacznie hack and slash opakowane w mode na warcrafta, jaka wynikla po wypuszczeniu drugiej czesci rtsa :D


Z pewnoscia masz takie wraznie bo WC3 jak i WoW koresponduja stylem graficznym. Nie mniej jedak to ze gra jest z gatunku Hack'n'slash nie znaczy ze tylko do tego sie sprowadza. Ludzie brali sluby juz w Diablo 1. Co z tego ze gra nie przewidywala takiej opcji? Czy to kogos powstrzymywalo? To ze kupujesz samochod sportowy nie zobowiazuje Cie aby sie w nim tylko scigal. Do skelpu obok, na zakupy, pojechac tez mozesz.

Cez napisał:
W przeciwienstwie do Guild Wars, w ktorym mozliwosci interakcji spolecznych sa tak duze, ze nie da sie tego z niczym porownac. W istocie cala gra opiera sie o pomysl tworzenia wewnetrznych zwiazku miedzy graczami i interakcji jakie moga pomiedzy nimi zachodzic.


A jak czegos gra nie przewiduje to juz sie tego nie robi? Jesli tak no to smutne, bo niewiele wtedy miejsca zostaje wyobrazni.

Cez napisał:
Oczywiscie ze w WoWie tez jest upload :) I w Guild wars tez jest upload.


Moim celem bylo wyjasniene skad sie ten upload bierze w WoWie. Nie musze sie tlumaczyc, a tym bardziej nie musze tlumaczyc WoW. Moim zdaniem ta gra broni sie sama.

Cez napisał:
Tyle ze Guild wars to po prostu lepsza gra :)


Jak zaznaczylem jeszcze przed podjeciem jakiejkolwiek dyskusji - kwestaj gustu.

Cez napisał:
Ech jak to wszystko tym fanom WoWa trzeba tlumaczyc :D


Lubie jak cos jest jasno powiedziane, tak ze nie ma miejsca na nadinterpretacje i zbedne spory.

Pozrdawiam
M


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ksch
Ten, który się zaplątał w sweterek



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 880
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 18:37, 17 Sty 2006    Temat postu:

A ja chciałem zauważyć Cezary, że nie masz w ogóle pojęcia o immersyjności gry, a Ciebie Morgano łudzą eye candy. Więc o czym możecie dyskutować cieniasy?:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cez
Niewąski komandor



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 708
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:39, 17 Sty 2006    Temat postu:

Znowu nie zalapales. Nie chodzi o to czy gra przewiduje, czy nie przewiduje. Choidz o to ze Guild wars stwarza wiecej mozliwosci. Co z tego ze w Tibii moge sie nawet myszka po nosie podrapac, chociaz pewnie programisci o tym nie mysleli piszac gre. Takie rozumowanie, ze wszystko sie da jest bez sensu przy wszelkich porownaniach. Rozmawiamy o mozliwosciach jakie stwarza sama gra, a nie o nieograniczonej pomyslowosci graczy.
Co do CSa niestety nie masz racji. Wiekszosc liczacych sie rzeczy do nowego CS pochodzi od tworcow CSa :) Obawiam sie ze uprzedzenie do tej gry sklania Cie do naginania faktow na potrzeby swojego wywodu. CS wciaz jest dolaczany do podstawki Half life 2 za darmo :)
I oczywiscie ze developerzy Guild wars maja zysk. Pochodzi on ze sprzedazy gry. Nie wiem czy zauwazyles, ta gra kosztuje:)
Owszem WoW broni sie sam, a raczej nie broni :) Jest zwyczajnie nudny :)
Cytat:
Przepraszam, nie chcialem Cie urazic. Po prostu podswiadomie wzgardzam ludzmi ktorzy oceniaja cos tylko po wygladzie, i najwyrazniej ten aspek mojego charakteru dal o sobie znac gdy pisalem tamta wypowiedz.


No prosze tym razem tez nie chciales mnie urazic? Piszesz w moim kontekscie o pogardzie i nie chciales mnie urazic? Marhef to zdanie to juz po prostu chamstwo. Bylbym wdzieczny gdybysmy wrocili do rozmoway o grach i porzucili wycieczki osobiste.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
harvezd
Ten, o którym Seji mówi, że jest fajny



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stont kleeckam

PostWysłany: Wto 18:40, 17 Sty 2006    Temat postu:

A ja oglądałem WoWa z chara GMa i nawet z takimi możliwościami jak summonowanie wielkich-kurwa-bydlaków, wygląda średnio.

Nie wiem co każe bronić ludziom tej gry z zaciętością godną neofity, ale to chyba głównie zjawisko dysonansu podecyzyjnego w obliczu wydawanych pieniędzy na rozrywkę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez harvezd dnia Wto 19:43, 17 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziadek Regis
Ten, który daje kredyt zaufania



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:04, 17 Sty 2006    Temat postu:

Cez napisał:
Jest zwyczajnie nudny :)


Sam jesteś nudny. Wybacz "wycieczkę osobistą", ale powtarzasz to zdanie jak mantrę, a tymczasem nie ma ono żadnego sensu, ani poparcia w faktach.
Po pierwsze - połowa "wyższej" literatury jest przez większość przecietnych czytelników uznawana za nudną. A nie świadczy to o tym, że jest ona nudna, a tylko że większość ludzi nie potrafi odkryć jej piękna (czy jak wolisz - są za głupi, żeby ją zrozumieć).
Po drugie - skoro WoW jest najpopularniejszym z mmorpg i mnóstwo ludzi jest skłonnych płacić te 13 euro miesięcznie, żeby w niego grać, to gra po prostu nie może być nudna.
I tyle w tej kwestii


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Byliśmy żołnierzami... Strona Główna -> Kombatanckie Fora Regionalne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 38, 39, 40  Następny
Strona 10 z 40

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin